Wijnproeverij in wijngaard de Amsteltuin

Op zaterdag 18 oktober 2014 om 16.00 uur organiseert de Vereniging Amsteloever een wijnproeverij en rondleiding in wijngaard de Amsteltuin, Langs de Akker 5 in Amstelveen.In de Amsteltuin kun u met eigen ogen zien hoe wijnbouw plaatsvindt en de productie van wijn tot stand komt.

Wij nodigen u als bewoner van harte uit om hierbij aanwezig te zijn. Ook als u nog geen lid bent van onze vereniging kunt u meedoen!

U wordt ontvangen met thee of koffie met daarna de rondleiding en de proeverij. De bijeenkomst wordt omstreeks 18.00 uur afgesloten met een hapje en een drankje.

De kosten van de middag bedragen € 10 voor leden en € 15 voor niet-leden. U kunt zich tot uiterlijk 12 oktober opgeven door dit bedrag over te maken op bankrekening NL 91 INGB 0007908344 ten name van Vereniging Amsteloever onder vermelding van ‘deelname wijnproeverij’. Graag ook een mail naar info@verenigingamsteloever.nl met vermelding van uw komst. Zodra uw betaling binnen is krijgt u van ons een bevestigingsmail, die geprint geldt als toegangsbewijs.

Meer informatie over de Amsteltuin en de routebeschrijving erheen vindt u op de website www.amsteltuin.nl