Tijdelijke bereikbaarheid Ouderkerk: Informatiemarkt 20 april

De Amstelbrug bij Ouderkerk wordt in 2018 vervangen. Dat betekent hinder voor het verkeer. Want de oude brug gaat een jaar dicht en dus is er een tijdelijke verbinding nodig voor automobilisten, fietsers en voetgangers. Maar hoe wordt die tijdelijke bereikbaarheid georganiseerd?

Op woensdag 20 april organiseert de werkgroep Tijdelijke bereikbaarheid een informatiemarkt over de plannen in woord en beeld, maar er is ook ruimte voor vragen en nieuwe ideeën. Verder wil de werkgroep graag horen welke hinder inwoners en ondernemers verwachten. De informatiemarkt vindt tussen 17.00 en 20.00 uur plaats in het gemeentehuis van Ouder-Amstel. Kunt u niet komen, maar heeft u vragen, opmerkingen of ideeën, dan kunt u die mailen naar brugouderkerk@ouder-amstel.nl

In het Weekblad voor Ouder-Amstel is op 6 april een uitgebreid artikel gepubliceerd op basis van een interview met leden van de werkgroep, de provincie en de twee wethouders Rineke Korrel (Ouder-Amstel) en Peter Bot (Amstelveen). Dit artikel is niet gepubliceerd in Dichtbij, maar via de link https://hchdc.blob.core.windows.net/epaper/title125/20160406/index.html  (zie onder de knop links) te lezen.